Lite för lite buffar

Idag har jag mest oroat mig över att lillan har varit mycket lugnare än vad hon brukar. Jag kände bara några buffar under dagen varav någon när jag själv buffade ganska kraftigt på magen.
 
Ikväll när jag sen kom hem så lyssnade mannen på magen och kunde höra knoddens hjärtljud och lyckades väcka henne så att hon bökade runt lite. Sen har hon kört ett race för ett tag sen igen så nu har jag blivit lite lugnare i alla fall. Men jag har bestämt att om hon inte är tillbaka i sin vanliga form imorgon så ska jag ringa barnmorskan eller förlossningen om bm inte svarar. För alla kan vi ju ha dagar när vi är lite slöare så jag tänker ge henne lite mer tid.
 
Fogarna kärvar fortfarande något kopiöst. Har bokat in tid hos kiropraktor på tisdag så jag hoppas att hon kan hjälpa mig lite. Har lyckats hitta en stol på jobbet som jag kan sitta på utan att det gör väldigt ont. Det som är trevligt är att det är den minst argonomiska stol som finns på hela stället så jag får ju lätt ha den för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Mary

Hoppas Lillan buffar på som vanligt idag.
Ska finurla på mitt inlägg om tips att förebygga/lindra foglossningsproblem. Kram!

Svar: Idag har det varit full rulle, tycker att hon får sluta skrämmas sådär ;-) Ser mycket fram emot ditt inlägg, känner att jag kan behöva tips.
Kram
K
Mot ett liv

2013-08-09 @ 09:14:04
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com
Postat av: Mary

Har skrivit lite tips nu, vet inte om det är nåt som hjälper dock. Såg att du skulle till BM idag (?), hoppas du får lite råd av henne med.

Svar: Ska genast gå in och läsa, fick inga fler råd än de jag redan läst mig till. Bland annat gå långsamt, undvika trappor mm.Kram
Mot ett liv

2013-08-12 @ 13:22:45
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0