Tack! <3

Måste säga TACK!, tack för alla gratulationer, och framförallt tack för allt stöd som ni gett mig under vår resa mot det vi högst önskat, och nu fått <3.

Ert stöd och peppande ord har gjort att jag klarat mig igenom många svåra stunder och lyft upp mig och mannen när allt har känts hopplöst.

Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra med bloggen, den har ju varit min reseblogg och nu har vi ju nått målet på just den här resan.
Ska bestämma mig om jag ska fortsätta eller om bloggen ska få vila tills det blir dags för ett syskon till Freja.

Jag kommer att fortsätta följa alla er andra, och jag hoppas så på att ni som ännu inte lyckats snart ska göra det, tänker ofta på er och att det faktiskt bör vara er tur nu.

Här är en liten bild på vår vackra lilla Freja <3




Kommentarer
Postat av: Tina

Stort grattis till er lilla tjej!

Svar: Tack så mycket :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-12-06 @ 13:27:44
Postat av: AJ

Så söt mitt hjärta bara smälter för eran fina dotter önskar er all lycka och välgång❤️

Svar: Tack, vad gullig du är. Kram
K
Mot ett liv

2013-12-06 @ 13:43:02
URL: http://pvgendit.blogg.se
Postat av: Miffe78

Åååå, vilken sötnos! Här dag 39+4 idag och ännu ingen bebis. Med tanke på nattens snöstorm är jag dock tacksam att han fortfarande är kvar... Gjorde förresten som du denna veckan, hade en dag utan nästa några rörelser alls så till slut fick jag panik och ringde förlossningen. Men till skillnad från dig blev jag väl omhändertagen och kontrollerad utan några spydiga kommentarer... Allt var dock ok och nu är det full rulle i magen igen. Känner du dig lugnare nu när Freja är ute? Oro känner man ju oavsett hur stora ens barn blir, men jag hoppas att lite ska släppa när förlossningen är över...

Svar: Snart så är det din tur :-) Vad skönt att du blev fint mottagen på förlossningen och att allt var bra med bebisen. Det jag kan säga är att oroa har mest förändrats, men det är ju lättare när man kan se och ta på henne och försäkra sig om att hon mår bra. Så nu jag blir orolig är det nästan lika jobbigt, men jag har slutat nojja över saker som jag lärt kunde när hon låg i magen och det inte fanns något säkert sätt att själv försäkra sig om att hon hade det bra. Så jag skulle nog säga att jag oroar mig mindre sen hon kommit.
Hoppas att er lilla bebis kommer snart :-)
Kram
K
Mot ett liv

2013-12-06 @ 14:03:22
Postat av: Therese

Grattis vad fin hon är! Riktigt söt! Sitter här med min 2 veckors baby och ammar just nu :-) Ska du inte fortsätta skriva om er vardag? Jättekul att ha sedan och minnas. En mamma blogg helt enkelt. Nu börjar ju resan och det hade varit kul att få följa er. Kram Therese

Svar: Tack! Grattis till er lilla knodd :-) det som mest kommer att avgöra ifall jag ska fortsätta är nog ifall jag kommer att ha tid. Ens liv har ju verkligen blivit annorlunda nu <3.Kram
K
Mot ett liv

2013-12-07 @ 14:17:09
Postat av: alexandra

men gud vad fin hon är :) grattis igen:)

Svar: Tack! Kram
K
Mot ett liv

2013-12-07 @ 20:17:38
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0