22+0

Idag går vi in i ny vecka, nämligen vecka 23. Det märks att det går framåt på magomfånget som ökar i ganska snabb takt nu. Sparkar och buffar känns också mer och oftare än innan. Hon har börjat sparka när det är mycket ljud runt omkring på jobbet, vaknar nog då.
 
Idag mår jag 1000 gånger bättre än igår, jag gissar att det var detta som barnmorskan menade med att jag kommer att ha bra och dåliga dagar, gårdagen var en typisk dålig dag. 
 
Nu har jag parkerat mig i soffan för lite välbehövlig vila framför tvn och datorn. Har när jag kom hem från jobbet roat mig med att prova igenom hela mitt klänningsutbud. Vi ska på bröllop i Polen på fredag så tänkte att jag skulle provat ut innan vi åker vilken klänning jag kan komma i. Saken är den att klänningen som sitter bäst är klarröd, jag vet att det är påhittat att man inte kan bära rött på bröllop i Sverige, men hur är det i Polen tro? 
Tror ni att jag kan ha en röd klänning?

Kommentarer
Postat av: Emma

I Polen är det nog inga problem som helst att bära rött =)
Jag har förvisso bara varit i Ryssland och de bröllopsfotona jag tittade på där vi var hade väldigt färgglada klänningar :)

Svar: Det låter bra. Det är ju så fint med färgglada klänningar :)Kram
Mot ett liv

2013-07-16 @ 20:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0