Fogar och ben

Har handlat ännu fler söta små bodys och mössor till vår lilla tjej, hittade dom på en marknad och kunde bara inte stå emot. Den grön och svarta fick hon av mormor. Mina kära mor kan verkligen inte hla sig borta från bebiskläder så lill-donnan kommer säkert att drunkna i kläder.
 
Idag har jag haft en lite jobbig dag på jobbet, som sagt så har fogarna börjat strula igen och även benen svullnar trots att jag har stödstrumpor på mig. Vissa stunder gjorde det ont både att stå och sitta ner. Stod jag upp gjorde benen och fötterna ont, och om jag satt ner så var det fogarna som spökade. Inte hjälpte det att sitta med benen högt heller. Precis när jag nästan började tycka synd om mig själv så får jag världens mysigaste sparkar och då vänder humöret på en femöring. Min kropp blir såhär för att vår älskade lilla bebis äntligen har flyttat in. För henne kan jag ligga hela graviditeten på sjukhus om det så skulle bli. För hon är värd allt! Vi älskar dig så redan jag och pappa. Vi längtar tills vi ses <3
 
 

Kommentarer
Postat av: antara

Det är verkligen inte kul att ha ont i fogarna :( men jag håller med dig, för bebisens skull tål jag ALLT ;)

Svar: Nej, roligare kan man ha. Men när de små sparkarna känns så kan jag ta fogarna gånger 1000! Allt kommer att vara värt det :)
Mot ett liv

2013-07-09 @ 20:28:50
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com
Postat av: Mary

Jag förstår dig. Är lite rädd att jag bara kommer att få ondare och ondare när det gör såhär ont precis innan halvvägs, men det är ju så värt det. Jag känner bara små puffar än så länge men dom förlänger livet med en dag känns det som.

Finfina kläder!

Svar: Små puffar blir snart kraftiga sparkar :) Man kan ju i alla fall hoppas på att det inte blir värre.Kram
Mot ett liv

2013-07-10 @ 13:48:36
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0