IVF-familjen goes facebook

Hej alla IVFare, det har nu gjorts en sluten grupp på facebook för oss som kämpar oss igenom den här karusellen. För oss som kanske känner att vi vill bli lite mer personliga fast vi kanske inte kan träffas i verkliga livet då Sverige är lite för stort.
 
Det skulle vara jättekul om många ville vara med. Skriv ert namn och hur jag hittar er i en kommentar (Publicerar såklart inte!) Eller om ni inte är bekväma med det så skriv er mejl, så kan vi ta det den vägen istället :)
Hoppas att vi blir många!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej. Vill gärna vara med i Facebookgruppen. Är nu gravid i v 10 efter mitt fjärde försök.

Svar: Du får gärna skriva mejl eller namn så att jag kan hitta dig :)Kram
K
Mot ett liv

2013-03-31 @ 17:58:24
Postat av: C

Vill bara informera om att jag skrev om detta i barnlängtansbloggen så hoppas på att det blir ännu fler som joinar :)

Svar: Vad kul!Hoppas då att vi blir riktigt många.
Kram
Mot ett liv

2013-04-01 @ 11:24:12
URL: http://spyor.blogg.se
Postat av: PiOmiO

Är det veeerkligen till 100% jättesäkert att de inte syns nåååågonstans på min facebookssida?!?!
Jag är lite nervös för att binda mitt facebookskonto till något som rör barnlösheten..
Har hört om konversationer (meddelandehistorik) som skickats på facebook har blivit synliga för allmänheten.. därav litar jag inte 100% på facebook...
Kram

Svar: Det kommer att synas på din logg när du loggar in, men min man kan inte se på min sida att jag är med.Såklart så kan jag ju inte garantera till 100% att det aldrig kommer att synas. Det är ju helt upp till dig om du vill vara med eller inte. Vill man förbli anonym så kan man ju följa varandra på bloggarna :)
Kram
K
Mot ett liv

2013-04-01 @ 18:05:50
URL: http://www.piomio.blogg.se
Postat av: PiOmiO

ok, tack för svaret. Då hoppar jag.
Har inte gått ut med det till någon mer än föräldrarna och ett par riktigt nära vänner, på facebook har man ju en hel del ytligt bekanta som jag anser inte har med det att göra..
Men bra initiativ.!
Kram

Svar: Ja, det har man ju, Du är välkommen dit senare om du känner för det :)Kram
K
Mot ett liv

2013-04-01 @ 18:26:04
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0