2 dagar kvar

Vi behövde inte ställa in dopet, lillan har inte visar några tecken på att komma så vi kunde både vara med på ceremonin och mottagningen efteråt. Det var ett väldigt fint dop och efter bjöds vi på soppa med efterföljande kaffe och kakor. Synd bara att det inte får plats lika mycket i magen längre. Det märks nu att kroppen börjar bli trött, även fast Foglossningarna nästan har försvunnit helt så är jag nu tröttare än vad jag var i början av graviditeten. Orkar inte vara aktiv lika länge innan jag måste vila, men det är ju inte så konstigt.
Funderade lite på att vi nu är så lyckligt lottade att vi snart ska få vårt barn. För här var väldigt många som hade bebisar, och hur längesen det var som jag kunde känna mig bekväm i den situationen, nu kunde jag faktiskt se små bebisar i barnvagnar utan att känna djup sorg och saknad. Drömde i natt igen att jag födde, det gick alldeles för fort och jag hade fått en väldigt otrevlig barnmorska, som inte tog någon hänsyn till mina önskemål. Det konstiga i det hela var att jag ändå bara kände total lycka. Att bebisen sen förvandlades till en av våra katter var bara konstigt, hjärnan är bra rolig ibland.

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad snabbt de gått, förstår om du är otålig :)

Svar: Ja det har gått snabbt, men varför känns alltid den sista väntan såååå lång? ;-) Kram
K
Mot ett liv

2013-11-17 @ 22:57:08
URL: http://mlbloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0