8 dagar

Precis så många dagar är det kvar tills vår lilla bebis beräknas komma till oss. Har dragit på mig en inte allt för rolig förkylning där näsan är både täppt, snorig och blöder då slemhinnorna är så torra och sköra. Jag har inte lyckats lista ut vem det är som kan ha smittat mig men det spelar ju ingen roll ;-).

Förutom förkylningen så mår jag idag väldigt bra. Foglossningarna besvärar mig nästan inte alls längre så idag var jag ute på en halvtimmes promenad i det fina höstvädret. Det var så fantastiskt skönt, och även om det bara var en liten stund (innan jag blev akut kissnödig) så var det underbart. Längtar så tills jag kan ta längre promenader med lillan i vagnen. Annars händer det inte så mycket här. Sen jag slutat jobba går jag mest och väntar för nu är allt fixat inför bebis, bara det sista som ska ner i BB - väskan.

Kommentarer
Postat av: AJ

Det är så härligt att det är snart dax för er, det var inte alls så längesedan du berätta att du var gravid. Mina fogar har också blivit bättre kan ta långa promenader nu utan att få ont.

Svar: Vad skönt att du också känner dig bättre i fogarna, om jag inte mins helt fel så har du haft ganska stora problem med dina. Kan tänka mig att ni också bara går och väntar på bebisen nu :) Så härligt att det äntligen är vår tur :)Kram
K
Mot ett liv

2013-11-11 @ 21:22:01
URL: http://pvgendit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0