35+6

Och ännu ett besök hos barnmorskan är avklarat. Vår lilla flicka hade helt fixerat sig och nu börjar allt kännas väldigt nära.
Får också mer och mer sammandragningar/förvärkar än tidigare och det kan ju bara tyda på träning inför vad som komma skall. 
Måste säga att jag ser fram emot förlossningen med en skräckblandad förtjusning nu när den närmar sig. Jag vill träffa vår lilla dotter, men är samtidigt lite rädd för att något ska hända, att vi ska falla på målsnöret. Har märkt att jag mer och mer börjat fundera på hur hon ser ut. Jag kan inte föreställa mig henne alls.
Usch vad vi längtar!

Kommentarer
Postat av: AJ

Har samma tankar som dig man är så rädd att det ska bli något fel innan och under förlossningen men nu ser jag fram emot förlossningen än innan tack vare all hjälp och stöd jag har fått från min BM.

Svar: Tror också att hormonerna gör oss lite lugnare, känner också att jag längtar mer och mer efter förlossningen som jag innan var så rädd för.Kram
Mot ett liv

2013-10-21 @ 20:51:35
URL: http://pvgendit.blogg.se
Postat av: Mary

Åh, ja nu är det nära. Blir liksom så konkret när det sker såna tydliga fysiska förändringar i kroppen. Fint att hon är fixerad!

Jag tänker också mycket på förlossningen nu, men det är samma gamla känslor som jag känt sen vecka 20, jag blir helt gråtig varje gång över att jag ska vara med om nåt så stort. Och tänker också mycket på hur Bubblan ser ut, vem näsa kommer hen att få, och vilken ögonfärg. Kram!

Svar: Det är så nära! Jag tror inte riktigt att jag kan förstå hur nära. Det är jättesvårt att föreställa sig, det kommer ju att vara det största jag gått igenom i hela mitt liv. Hittills har min lyckligaste stund varit när jag gifte mig med min underbara man, men detta kommer nog att slå det.
Vi vet bara att hon troligtvis har pappas haka, BM tyckte att det såg ut så på TUL <3

Kram
Mot ett liv

2013-10-22 @ 10:29:07
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0