Frisören och filt

Eftermiddagen spenderade jag med att riktigt skämma bort mig själv med ett tre timmar långt besök hos frisören. Mitt hår har varit kraftigt försummat en längre tid då jag inte gjort något alls med det sen innan vi påbörjade behandlingen.

Nu är det klippt och har fått färgen eldrött, är så nöjd och allt det slitna är bortklippt. Nu kan jag i alla fall vara snygg i håret när det sen är dags för förlossningen.

Äntligen har jag blivit klar med filten jag virkat till bebisen, den var först tänkt att bli till mig själv för vi vågade inte riktigt hoppas på att allt skulle gå vägen.



Blev mycket nöjd med den med. Så det känns väldigt bra att börja helgen på det här sättet :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättesnygg filt! Önskar att jag också kunde virka.
Kram!

Svar: Det kunde inte jag innan jag började. Man kan lära sig mycket genom Youtube, och ska man göra ca 100 rutor så blir man rätt bra på det :-) Det är bara till att börja :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-10-12 @ 16:23:42
URL: http://meumvita.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0