Tillbaka igen

Då var semestern slut igen, en vecka går så fort när man är ledig. Men vi har hunnit med både shopping och bröllopsdag.

Började min sista jobbperiod med att gå på utbildningsdagar, det vill säga sitta och lyssna på olika föreläsningar. Det var dock lite snålt med kisspauser så blåsan fick träna lite, då jag inte hade möjlighet att smyga ut.

Har haft väldigt mycket sammandragningar idag, hoppas att det har lugnat sig tills imorgon då det är dags för ännu ett kvällspass som jag vet kommer att bli ganska stressigt. Vill ju inte lägga över allt för mycket på mina kära kollegor.

Nu är det bara 9 veckor och 1 dag kvar tills vår lilla älskling beräknas komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0