Träff

Sitter här hemma i soffan och börjar bli lite smått nervös, varför då? 
Jo, för att imogron ska jag träffa ett gäng tjejer från föreningen barnlängtan som har IVF-bebisar. Om jag förstått det hela rätt så har de träffat varandra innan. Bara det gör mig ännu mer nervös, då är det ju bara jag som inte vet vem de andra är. Det känns ju som att jag ska på en blind-date, haha. Hur ska jag veta vem jag ska gå fram till?
 
14.30 är tiden satt imorgon. Ska bli spännande att se om vi har något gemensamt, för vad jag förstått av samordnaren av den här träffen så är det bara jag som inte än har någon bebis. Men jag vet ju att vi har vår resa till bebis gemensamt, då vi alla gått igenom den här längtan, samt haft turen att få lov att kliva av karusellen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj du behöver inte vara nervös 😀 har bara träffat susanna en gång 😉 har inte träffat någon av dom andra 😀
Tycker det ska bli kul.
Snart tittar ju din lilla bebbe ut😉
Ses imorron kramar sandra

Svar: Vad bra, titta efter en tjockis som ser förvirrad ut, haha. Det ska bli kul och spännande. Det är inte långt till lillan kommer och vi längtar så :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-09-15 @ 00:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0