Vattengympa

Idag har jag varit på första passet på vattengympan som jag anmält mig till. Det var helt fantastiskt! Nu är jag alldeles mör i hela kroppen och det var så skönt att känna sig så lätt som man gör i vattnet. Fogarna gjorde inte ett dugg ont och jag kunde träna igen.
 
15 gravida tjejer var vi som plaskade runt i en 32 gradig pool.Alla var jätte trevliga och jag tyckte det var ett mycket bra första pass. 7 gånger är det och jag är stensäker på att jag kommer att vara en av de som går hela kursen ut.
 
Avslappningen i slutet var så skön, att ligga och bara flyta på ryggen helt avslappnad, kan inte minnas sist jag gjorde det.
 
Däremot så kändes det som att jag gick upp alla mina kilo när jag gick ur poolen, benen ville inte riktigt bära upp all den extravikt som plötsligt lades på kroppen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0