Julstämning

Nu har julen kommit hem till oss, ljusstakar och tomtar är uppe. Granen är på plats och lussekatterna ligger i frysen.
 
Tycker julen är den mysigaste tiden på hela året då jag gillar att pyssla och fixa. För att kunna ha glaskulor i granen i år har vi gjort allt för att kattsäkra.
Kulorna är fastknutna och granen säkrad så att den inte kan välta. Är speciellt nöjd med mina pimpade julgranskulor.
 
 
Får mycket frågor nu vad jag önskar mig i julklapp, och det finns ju bara en sak som jag verkligen önskar, men tyvärr är det ju helt omöjligt att lägga under granen.
 
Pratade med min fina syster idag, skönt att det finns människor som bryr sig och stöttar. Det kan verkligen behövas när det är så mycket praktiskt som ska fixas innan vi söker oss till Danmark, vill ju gärna ha allt sådant fixat innan då jag kan tänka mig att man får en massa annat att tänka på när man väl börjat med behandlingar.
 
 

Kommentarer
Postat av: PiOmiO

Hej K!
Vilka fina julgranskulor!, plötsligt såg jag av din senaste kommentar på min sida att "K" lös blått. så som det brukar göra när man har en blogg, och då hittade jag hit. Va kul att du börjat blogga, har redan läst igenom bloggen;-) Lägger till dig på bloglovin så jag kan följa dig. *kramen

Svar: Hej PiOmiO!Tack! är ju lite svårt att fota när de hänger i granen. Kände att blogg var ett bra sätt att få ur sig allt och dela sin historia med andra.
Vad kul att du hittade hit, den är ju ganska nystartad :)
Kram
K
Mot ett liv

2012-12-12 @ 19:03:58
URL: http://www.piomio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0