Mitt andningshål

Här har jag mitt andningshål, mitt i smeten av allt annat.
För att kunna skriva av alla tankar, varför hamnade vi här?
På denna krokiga väg. Naiv som man är tror man allt ska gå så lätt, tänker som människan alltid gjort att det händer inte mig, eller i detta fallet oss.
 
För 1,5 år sedan bestämde vi oss för att utöka vår lilla familj. Ingen av oss har några barn sen tidigare så detta var något helt nytt.
Månaderna gick och det blev ingen graviditet för vår del. Men man kämpar glatt på med inställningen att det kommer att gå nästa gång, och nästa gång, och nästa....
 
Tog oss i kragen till sist när sanningen kommer ifatt och säger att vi får skaffa hjälp.
 
Är nu i slutet av vår fertilitetsutredning, och är så här långt oförklarligt barnlösa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0