Mysig söndag

Har haft en väldigt mysig söndag då jag lyckats träffa två fina vänner för både lunch och fika. Jag känner ju väldigt mycket av att kroppen inte orkar lika mycket längre, och när jag går lite längre sträckor märker jag även att de kilon jag lagt på mig gör det hela lite jobbigare.
 
Hade ambitionerna att jag skulle laga mat nu ikväll men jag har ingen riktig ork kvar så det blir till att gräva fram en matlåda ur frysen och sen får väl maken äta mackor eller något när han kommer hem från jobbet. 
Imorgon börjar sista veckan innan vi har ytterligare en veckas semester, jag längtar så mycket efter att få vara lite mer ledig, även om det bara är en vecka så känns det som att den kommer att göra mycket.
 
Har försökt att inte boka in allt för mycket aktiviteter så att vi bara ska kunna vara med varandra och ta det lugnt hemma. Men en resa till Ullared är ju så klart inplanerad.
 
Fogarna har dessutom inte haft någon bra dag idag, är ganska så säker på att det beror på att jag satt så mycket när vi var bortbjudna igår. Hade för första gången svårt att sova i natt på grund av dom, hoppas att det ska kännas lite bättre imorgon och att det bara var tillfälligt. Funderar verkligen på att skaffa mig en pilatesboll att sitta på när jag jobbar.

Kommentarer
Postat av: Langtarefterbarn

Gravid eller ej så är en pilatesboll grymt bra att sitta på när man jobbar. Jag hade det på ett tidigare jobb och det tog bort mitt ryggonda på nolltid. :)

Svar: Det låter ju bra, då jag har lite problem med ryggen sen tidigare. Ska se vad jag kan leta fram :)Kram
K
Mot ett liv

2013-08-25 @ 21:37:25
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com
Postat av: Langtarefterbarn

Se till att du får rätt storlek bara. Jag köpte en för liten först. Be att få testa innan du köper! :)

Svar: Har en hemma men den är lite stor, hoppas att det finns en mellanstorlek :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-08-26 @ 21:15:17
URL: http://langtarefterbarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0