Oroliga nätter

Har nu en period där jag sover väldigt dåligt, och jag tror inte bara att det beror på värmen utan på annat också som jag inte riktigt vet. 
Vaknar flera gånger på natt och drömmer väldigt konstiga drömmar där antingen mannen eller knodden är inblandade. Eller så är de bara ren ut konstiga. Till exempel drömde jag inatt att jag red runt i en labyrint byggd av tomma kartonger som hela tiden ändrades så att det inte gick att hitta ut.
 
Får ofta hosta under nätterna, det kanske beror på att jag sover med öppen mun då näsan är helt täpt. När jag vaknar och hostar vaknar ju såklart knodden med och börjar röjja runt i magen. I natt när jag redan vaknat två gånger innan var jag så trött att jag kom på den otroligt smarta idén att vagga knodden till söms, för hon brukar ju somna när jag går och rör mig. Det var säkert en väldigt rolig syn när jag ligger i sängen och vaggar från sida till sida, men jag somnade väldigt snabbt så det måste ju varit effektivt.

Kommentarer
Postat av: Mary

Drömmer också märkliga drömmar. Vaknar och mår dåligt. Men mannen verkar också drömma konstigt nuförtiden så jag är inte ensam om att yra över konstigheter mitt i natten.

Svar: Haha, kan säkert skylla det på hormoner med, eller så är det bara så att man längtar så mycket. Kram
Mot ett liv

2013-08-07 @ 10:07:11
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0