Dec. 15, 2013

Det svullna ilskna på lillans bröst har försvunnit igen så vi slapp åka till akuten och det är så skönt.

Det roliga är att man inte hinner så mycket som småbarnsförälder, granen har kommit in men den är inte klädd än. Jag måste bara säga att jag älskar det! Älskar att inte hinna med vardagsbestyren. Idag är lillan 16 dagar och hon är vaken mer och mer på dagarna, och då kan man ju inte göra annat än sitta och umgås med henne och titta på alla små miner hon gör. Det är kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Här är det tvärtom. Hatar att inte hinna. Stressen är konstant närvarande men tiden och orken finns inte. Har ju en dotter också så det är säkert därför. Jag ogillar amningen första tiden då bebisen mer eller mindre lever vid bröstet. Är ingen bebismänniska så, tycker det är roligare med större barn. Härligt att du njuter och att allt känns bra! Avundas de som kan njuta.

Svar: Det var ju tråkigt att du känner en massa stress. Jag var stressad när jag var hemma innan hon kom då jag inte orkade göra något i slutet av graviditeten, det var nog så jag lärde mig att bara vara. Man blir mycket binda av amningen men jag gillar att amma, i alla fall nu när mannen är hemma, får se hur det blir när han börjar jobba. För nu kan han ju göra saker när jag ammar.
Hoppas att du kan hitta lite lugn.
Kram
K
Mot ett liv

2013-12-16 @ 13:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0