TillbakaG

Hade efter råd från er underbara läsare bestämt mig för att om jag inte känt lill-donnan efter ett dygn så skulle jag antingen ringa barnmorskan eller åka in. 
Igår morse körde hon igång ordetligt, det var så att det syntes utanpå kläderna vid frukosten på jobbet. En helt fantastisk känsla. Sen var hon igång en gång till på förmiddagen för att sedan vara lugn tills jag slutade jobb. Antingen sov hon eller så hade jag så mycket annat i huvudet att jag inte kände sparkarna. 
 
På kvällen när jag satt i soffan var det full rulle igen. Nu är jag åter lugn och fin. Har känt lite nätta buffar nu på morgonen också, tror att den lilla väljer att ta sovmorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0