100-årsfest

Dags för 100-årsfest, eller snarare 50+50-fest. Önskar bara att vädret kunde varit lite bättre, här känns det knappt som att det är sommar.
Vår lilla donna har varit lite lugnare idag, men det kanske beror på att jag har tagit det lite mer lugnt så hon har kunnat ligga lite mer till ro. Det är mysigt att känna de små puffarna men än har inte pappa fått känna något. Jag tycker det är grymt svårt att känna ifall det känns från utsidan eller inte, jag känner ju oavsett. Han har heller aldrig fått möjligheten att känna då hon så snällt bara sparkar en gång för att sen sparka nästa gång på ett annat ställe. Han får nog hålla sig till tåls lite till.
 
Här är två bilder på min mammakula jag skaffat mig, (och min nya klänning kom med lite den med)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg mammakula 😉 har en precus likadan, gillade oxå att den var svart o händerna på 😉 det var det enda halsband kag använde när jag var gravid. 😀 Hoppas du trivs lika bra med din som jag gjorde med min ❤ kram Sandra

Svar: Vad kul att det är en likadan som du hade ;-) jag gillar också väldigt mycket att den är svart. Än så länge trivs jag hur bra som helst med den, hoppas att knodden gör det med :-) Kram
K
Mot ett liv

2013-06-29 @ 20:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0