Barnlängtan

Jag tänker göra som Fertilitetsresa och slå ett slag för föreningen Barnlängtan. Alla IVFare eller de som har IVFare i sin närhet, eller bara vill stötta oss som kämpar borde bli medlem i den här föreningen. Barnlängtan jobbar för oss barnlösa, de för vår talan och arbetar för att vi ska bli lika behandlade oavsett vilket landsting man tillhör. Dom jobbar mycket för att ofrivillig barnlöshet ska ses som vilken annan sjukdom som helst.
 
Kika gärna in på deras hemsida 
 
Barnlängtan
 
 

Kommentarer
Postat av: Fertilitetsresa

Helt rätt! Vet du? Jag blir glad av att gå in på din blogg, den ger hopp :)
Kram

Svar: Vad jag blir varm i hjärtat av din kommentar, så härligt att kunna sprida lite hopp. Ska försöka smitta av mig på alla i den här karusellen.
Kram
K
Mot ett liv

2013-03-19 @ 20:36:55
URL: http://fertilitetsresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0