Lördag

Vi var bjudna på ionflyttningsfest igår, och eftersom att min svullnad om magen inte gått ner alls i omfång. Mina klänningar som jag har till vardags går bra då de är i stretchtyg. Jag fick prova igenom alla mina finare klänningar och kom till slut fram till att ingen passar! Så det bar av till affären för att köpa en ny väldigt ickeavslöjande klänning. Vi tog ju dessutom bilen till festen ocg det var ju min tur att köra så ingen (forutom de som vet om resan) misstänkte något.
 
Jag vill tacka alla ni fantastiska läsare! Ni är helt underbara och jag kan inte rikitgt fatta att jag blir gratulerad. Ni har varit, och är ett fantastiskt stöd i hela processen. Jag önskar och hoppas så för alla er som kämpar, och jag hoppas verkligen att vi kan fortsätta stötta varandra genom allt på den här resan. Jag önskar så att det här ska gå bra för oss alla.
 
Idag var tanken att vi skulle åka upp till min mamma, men nu har ena lilla katten blivit sjuk. Vi är så oroliga! Speciellt eftersom att vi bara har honom på foder. Han är hängig har kräkts och vill inte äta något alls, så maken försöker tvinga i honom mat. Lilla stackaren hoppas så att han blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ett stort grattis för varje dag som går :-)
Det gäller att kunna tro och njuta av det positiva beskedet,
Och att tro det kan vara knepigt ibland-
För det här är ju världens Största Mirakel!
All lycka till!

www.solblogg13.devote.se

Svar: Det är väldigt svårt att tro ibland, så dom vi har kämpat och längtat gör det svårare att ta till sig. Men jag är lycklig varje dag som mensen håller sig borta, det kan ju inte vara annat än positivt. Kram
K
Mot ett liv

2013-03-18 @ 06:43:16
URL: http://www.solblogg13.devote.se
Postat av: S

Jag blev så glad när jag läste att du testat positivt. Vi går oxå på Cura och idag var jag på ultraljud och fick veta att jag hade 20 st äggblåsor, happy days = )
Lycka till!!

Svar: Tack! Vad kul att ni också går på Cura. Det var många äggblåsorna, då blir det väl äggplock snart? Är det första ivfen för dig? Kram
K
Mot ett liv

2013-03-18 @ 11:27:41
Postat av: Karin

Härligt att höra från dig och fortsatt grattis till din graviditet! :)

Stackars kissen :( Jag har en kisse som ofta blir sjuk och man ger alltid råd att hellre få i katten vätska än mat, dem blir snabbt uttorkade. Ni kanske redan har koll på detta då struntar ni helt enkelt bara i mina råd ;) Ibland kan man få dem att dricka om man lägger några matbitar i vatten (får lite godare smak), om kissen fortsätter att kräkas så kan ni göra hemmagjort dropp (typ vatten, salt, bikarbonat och honung minns dock ej mått..). Jag har faktiskt sprutat in vätska i munnen på katten ibland men vid något läge är ju veterinärvård aktuellt. Jag har ringt till Agrias telefonveterinär och tycker att dem är rätt bra!

Lycka till!
Kram

Svar: Drack gjorde han själv, eftersom att vi har honom på foder så kan vi inte bestämma, nu är han i alla fall på sjukhuset, det är tydligen illa. Hoppas han klarar sig... Kram
K
Mot ett liv

2013-03-18 @ 13:41:18
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se
Postat av: S

Hej, Jag ska dit igen imorgon och då får vi veta när äggplocket blir. Det är första IVF:en, så det är spännande = )

Svar: Vad spännande! Hoppas att dom får ut fina ägg, du måste informera om hur det går :)Håller tummarna imorgon.
Kram
K
Mot ett liv

2013-03-19 @ 08:50:57
Postat av: S

Hej,
Det blir äggplock på måndag! Håll tummarna för mig så håller jag för dig = )
Kram S

Svar: Vad roligt! ska hålla tummarna hårt för fina ägg. Det kommer att gå superbra. Kram
K
Mot ett liv

2013-03-21 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0