RD 7

Idag har jag ruvat i precis en vecka, och det är lika långt kvar till testdagen. Vi hoppas så innerligt att knodden fortfarnade är kvar, fast än jag har haft oroväckande mycket menssmärtor idag. Har sprungit på toaletten stup i kvarten för att kontrollera, men ingen blödning eller tendens till blödning har synts till.
 
Var ute och åt med jobbet nu ikväll, vilket var så trevligt. Så nu tänker jag ta lite flex imorgon och inte vara på jobbet lika tidigt, det kan ju vara skönt med lite sovmorgon ibland. Jag vill så att tiden ska gå fortare och att det ska vara torsdag nu!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kan inte riktigt föreställa mig känslan av att vänta som du gör nu! Jag blir stressad bara av tanken.. Jag som tycker att dagarna kring mens är fruktansvärda, kommer den, kommer den inte.. och det är jag nog inte ensam om, misstänker jag. Jag hatar att gå på toaletten, vill inte att hoppet ska strykas ännu en månad. Det som du gör nu är ju långt mycket större och jag beundrar styrkan!

Jag håller mina tummar och tår för dig! En vecka går snabbt!
Kram
Villbli3.bloggplatsen.se

Svar: Det är helt fruktansvärda dagar, man är gravid men ändå inte. Det är lite som man lever i ingenmans land. Att gå på toa är en fasa varje gång, och sen en lättnad när man ser att det inte kommit något. Tack för tummar och tår, hoppas att det hjälper vår lilla knodd.
Kram
K
Mot ett liv

2013-03-07 @ 22:48:12
URL: http://villbli3.bloggplatsen.se
Postat av: Malin

fick min blödning efter jag slutat med progesteronet. Hoppas knodden har fäst och stannar.

Svar: Det lät ju inte alls kul :( Om testet blir positivt så ska jag fortsätta med progesteronet i en vecka till. Kram
K
Mot ett liv

2013-03-08 @ 09:04:23
URL: http://hjartegryn76.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hoppas att du hade en skön sovmorgon :). Snart är det testdax :D. Helgerna brukar gå snabbt och då är du snart där... Kram

Svar: Det var jätteskönt att sova lite längre. Hoppas att det går fort, orkar snart inte vänta längre.Kram
K
Mot ett liv

2013-03-08 @ 12:36:39
URL: http://jagelena.blogg.se
Postat av: MB

Vi fixar det här, vad utgången än blir fina K. Försök tänka fina tankar om vårängar och vattenfall, släng in en enhörning i mixen också. :)

Ring om det är något, när som helst! Kärlek!

Svar: Du är underbar. Så skönt att veta att du finns där <3
Mot ett liv

2013-03-08 @ 18:30:50
Postat av: L

Håller alla mina tummar och tår!!
Stor kram

Svar: Tack :) det vi hoppas att det går vägenKram
K
Mot ett liv

2013-03-09 @ 00:19:48
URL: http://livetpakvarnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0