39+1

Nu är det mindre än en vecka kvar tills vår lilla pärla beräknas komma till oss. Jag har fram och tillbaka varit väldigt rastlös sen jag slutade jobba, men nu har mannen semester tills efter helgen så han kan rasta mig. Idag har vi varit i Malmö och ätit lunch på mysigt fik och bara njutit av varandra. Sen blev jag lite rastad i stan. Skönt att få lite frisk luft och som av en slump gick vi förbi en affär som sålde jättesöta barnkläder. Vi blev båda helt lyriska och kunde handlat allt. Det blev en liten klänning med matchande mössa och en liten mörklila manchesterdräkt. Kan inte säga att jag känner några direkta tecken på att lillan vill komma ut. Har lite längre sammandragningar som ibland gör lite ont men annars är allt som vanligt. Känns som om hon vill stanna till december ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej! Var beräknad till typ samma dag som dig. Kände ingenting fram till kl 20 i går kväll.. 21.55 föddes vårt mirakel. Det kan gå fort ibland. Snart är ert mirakel också här! Kram

Svar: Vad roligt!! Grattis till er lilla bebis. Får se när det kan tänkas dra igång. Antar att de kraftigare sammandragningarna gör något ;-). Kram
K
Mot ett liv

2013-11-13 @ 18:39:52
Postat av: Lena

Vilka fina kläder till lillan :). Åh, det är så nära nu! Kramar

Svar: Tack! Hoppas att det ska passa henne. Nu är det nära, men usch vad det ändå känns långt bort. Kram
K
Mot ett liv

2013-11-14 @ 17:41:46
URL: http://jagelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0