Produktionen

Har nu virkat två mössor och börjat på en tredje. Den ena blev väldigt stor så den får ligga till nästa säsong, men den andra tror jag blev alldeles lagom till lill-donnan nu när hon kommer ut. Sen jag gick hem från jobbet längtar jag/vi ännu mer efter henne. Alla säger att jag ska njuta nu innan hon kommer. Njuta av att till exempel kunna gå på toa nä jag vill eller bara sitta i soffan framför tvn. Men jag har gjort det tillräckligt, nu vill jag ha bebis. Men det är ju bara hon själv som vet när hon kommer, så fram tills dess får jag virka mössor ;-).

Här är mina två skapelser.





Kommentarer
Postat av: Antara

Åååå va fina! Speciellt den sista den va verkligen jätte fin:)
Duktig du är!

Svar: Tack :-) lite krångligt att få till storlekarna bara, men någon gång ska de väl passa ;-). Kram
Mot ett liv

2013-11-06 @ 19:58:14
URL: http://utanegetbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0