Gympa

Har varit på ännu ett pass vattengympa, och det är så skönt. Jag längtar efter det varje vecka, det är så skönt att glida ner i vattnet och känna sig lätt. Bastun och pratstunden efter med de andra tjejerna är minst lika mysig. Idag var det ett kraftigt bortfall i gruppen, två var sjuka och TRE hade redan fått sina bebisar. Det var tidigt men alla mådde bra och det är ju det viktigaste.
 
Alla går runt och är förkylda på jobbet, känner mig lite instängd i en mindre smitthärd ibland, och jag vill verkligen inte få en långdragen förkylning nu. Har blivit lite fixerad vid att tvätta händerna och inte vara för nära andra som är sjuka. Jag aktar mig så gått det bara går, har tre veckor kvar att jobba.

Kommentarer
Postat av: Mary

Angående det här med förkylningar, kommer du att vaccinera dig mot årets influensa?

Snart bara två veckor kvar på jobbet för dig. Jag har snart fem :-)

Kram!

Svar: Nej jag kommer inte att vaccinera mig. Det tar 2 veckor för kroppen att bilda antikroppar som sen efter det ska transporteras till fostret innan de bryts ner. Så jag tror inte bebben kommer att hinna gå fullgott skydd. Sen är jag beräknad att föda innan värsta rusch med influensa drar i gång.
Hur hade du tänkt?
Kram
Mot ett liv

2013-10-16 @ 14:46:31
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0