Helgen

Tanken var från början att vi skulle ha en lugn helg, men det blev något helt annat.
Jag får skylla mig själv då jag blev väldigt sugen på kanelbullar så lördag förmiddag bakade jag, med viss hjälp från mannen en stor sats bullar. Det är ju alltid bra att ha i frysen. Sen hade vi bjudit hem ett par vänner på middag. Spelade spel och umgicks så kom inte i säng förrän halv ett. Det var lite för sent då vi var tvungna att gå upp halv 7 i morse för att hinna till det dop som vi var bjudna på.

Nu är jag äntligen hemma igen och har kraschlandat i soffan. Kan ju inte påstå att jag känner mig utvilad ;-).

Imorgon är första dagen på min sista jobbvecka innan mammaledigheten. Det ska bli så skönt att förhoppningsvis hinna vara hemma lite innan lillan kommer och fixa iordning det sista. Det känns så nära nu och vi är så spända och längtar så mycket! Vi är redo för dig vårt älskade barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0