Sista dagen

Idag har jag jobbat min sista dag på länge. Det kändes skönt men faktiskt mest konstigt, kan inte riktigt fatta att jag ska/har gått på föräldraledighet. Det som var något jag innan bara önskade att få ansöka om, och nu är vi där. Nu ska jag gå hemma och skrota i allt från 1 vecka till 4 veckor beroende på när lill-donnan behagar komma ut. 
 
Det kändes lite tråkigt att vara borta från mina fina kollegor så länge, såklart tänker jag hälsa på senare, men ändå. Jobbet är man ju på varje dag, och nu ska jag inte dit på 9 månader.
Det låter så länge! Fast alla säger ju att tiden går allt för fort så det kanske inte kommer att kännas lika länge som det låter.
 
Risken finns att jag hittar på allt för många projekt här hemma så att jag inte tar mig tillräckligt med tid till att vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0