Tillbaka i Skåne

Även fast jag bara var i Stockholm ett dygn så var det tråkigt att vara borta från mannen och katterna, sen jag blev gravid märker jag att jag saknar hemma och mannen mer än jag gjorde innan. Srudiebesöket var väldigt trevligt och lärorikt. Fast än jag inte gått runt så mycket och så länge på väldigt länge gick det förvånandsvärt bra, men jag var ju sist hela tiden ;)
 
Tågresan hem däremot kändes som en evighet med en protesternade bebis rygg och fogar som bara värker. Det är ganska så jobbigt när det inte riktigt går att byta position eller sträcka ut benen. Men vi kom hem hela bägge två. Lill-donnan somnade nog så fort jag gått av tåget för då blev det helt plötsligt stilla i magen.
 
Äntligen har jag fått hem kläderna jag beställde från H&M. Kan kanske kännas lite sent att beställa mer mammakläder, men jag har verkligen saknat att kunna ha på mig jeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0