sovnatt

Ett nytt begrepp i vårt nya småbarnsliv. Det som många pratar om har nu hänt även hos oss, lill-skruttan har sovit hela natten utan att vakna för mat, hon somnade 20.30 och vaknade 04.30. Det blev en tidig morgon men det gör inget. Hon var vaken 1,5 timme för att sen somna igen. Jag har upptäckt att jag gillar morgonen, istället för att sova nu när hon sussar så sött i vagnen kryper jag upp i soffan med en kopp kaffe och en filt framför nyhetsmorgon. Idag ska vi till BVC för ett mammasamtal. Trots det har jag några bajsfrågor jag måste ta upp, det är så kul att å mycket av ens tid nu handlar om bebisbajs

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh grattis! Det har INTE hänt hemma hos oss än, men E sover i fyratimmarspass, så det blev bara en amning inatt vid halv tre och det är verkligen helt ok för han somnar om direkt efter så jag får sova mina åtta timmar utan problem.

Jag älskar också Nyhetsmorgon. Mest på torsdagar och fredagar när det är Jenny o Steffo. Kaffe och ostmacka till morgon-TV och så en snusande bebis i soffan, vilket underbart liv vi har :-)

Har också haft bajsfrågor på BVC, har bara fått höra "Det är normalt" som svar på alla frågor.

Kram!

Svar: Det verkar vara standardsvar från BVC, jag fick också höra att allt är normalt. Vad härligt att allt går bra med E. Kram
Mot ett liv

2014-02-06 @ 09:40:11
URL: http://saintmaryslog.wordpress.com
Postat av: Miss S

Oj, två månader och redan sovit en hel natt?! Fantastiskt! Grattis!! Tror Alice var över 1 år innan det hände hos oss... :-)

Svar: Hon gjorde så tre gånger, oj vad skönt. Men nu är vi tillbaka till att äta två gånger per natt, men jag är nöjd med det. Kram
Mot ett liv

2014-02-25 @ 13:17:30
URL: http://baby-langtan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0