sprutor

Det var längesen jag skrev något här på bloggen men dagarna bara försvinner och jag njuter massor av att vara hemma med F. Har lärt känna några andra mammor så det blir mycket träffar med shopping, fika och barnvagnsbio.

Idag har varit en händelserik dag. F blir tre månader och då var det dags för första vaccinationen. Jag tyckte det var jättejobbigt för det gör så ont att se sin älskade få ont. Hon var jätteduktig men blev väldigt ledsen efter spruta nummer 2 med det gick över med lite vyssande och kramar. Sen bjöd ju mitt lilla charmtroll sköterskan ett jättestort leende. Nu ikväll har hon varit hängig och haft lite feber. När hon började gråta för att hon fick ont gav jag henne en Alvedon och nu sover hon gott för natten. Hoppas att hon mår bättre imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0