Morgonmys

Lill-skruttan har bestämt att på dagarna vaknar vi mellan 05-05.30 för att äta. Vissa dagar kan hon somna om i vaggan och sova tre timmar till.

När hon vaknade idag kände jag mig ganska utvilad (sovit 5 timmar utan amning och sen 3 till). Så nu när hon somnade i min famn hamnade hon i vagnen och jag dök ner i soffan framför nyhetsmorgon men en kopp kaffe.
Så mysigt, sitta i lite halvdunkel med kaffe, en sovande katt tätt intill och det vackraste sovandes i vagnen bredvid soffan.

Hoppas på att det inte blir dåligt väder idag så att vi kan ta en lång promenad med vagnen sen :-)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

låter så mysigt :)

Svar: Det var väldigt mysigt :-). Så mysigt kan man ha det när man börjar dagen klockan 5. Kram
Mot ett liv

2014-01-09 @ 23:28:40
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Postat av: S

Åh så mysigt! <3

Svar: Ja, nu njuter jag även av de stunder som jag kan dricka mitt kaffe varmt :-)
Mot ett liv

2014-01-11 @ 21:39:17
URL: http://vntanlngtan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0